سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازگرداندن خشم با بردباری، نتیجه دانش است . [امام علی علیه السلام]   بازدید امروز: 0  بازدید دیروز: 0   کل بازدیدها: 3611
 
موزیک گیتار عکس
 
عاشق
نویسنده: رامین رضا(سه شنبه 85/2/12 ساعت 1:14 عصر)

اگه به زور روزگار٬ از زندگیت میرم کنار

میرم که ثابت بکنم٬ عاشقتم دیوونه وار

با گریه های زار و زار٬ سپردمت به روزگار

این از خودم گذشتنو٬ پای خاطرخواهیم بزار

خیال نکن که خواستمت٬ این اونه که می خواستمت

به قبله ی محمدی اینه که حرف راستمه!

می خوای واست همین وسط٬ داد بزنم!

با تار زلفات دلمو دار بزنم

پیش همه تن به خدا زار بزنم

گریه کنون سر توی دیوار بزنم

بعد یه عمر آزغار یه عاشقی تو روزگار

از عشق تونست که بگذره٬ بدون باختن تو قمار!



نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
حال کنید
عاشق

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
موزیک گیتار عکس
رامین رضا
هیچ

|| لوگوی وبلاگ من ||
موزیک گیتار عکس

|| اوقات شرعی ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو